KTM: "Ready to Race" - зроблено в Австрії
KTM AG— / b> - транснаціональна корпорація, виробник мотоциклів, велосипедів і спортивних автомобілів зі штаб-квартирою в місті Матінгофен, Австрія.
Перші велосипеди KTM з'явилися в 1960 році, але не варто забувати, що історія цього легендарного бренду набагато старше, і справедливості заради, потрібно відзначити, що бере свій початок навіть не в 1934 році, коли 25-річний інженер Ганц Транкенпольц відкрив Слюсарний цех і невелику авторемонтну майстерню. Події, що послужили початком, утворення легендарної компанії відбулися в далекому 1872 році. Дід Ганца-рід Транкенпольц з початком індустріальної епохи відкриває фірму з випуску сільськогосподарської техніки, яка, до слова існує, і донині. Саме там юний Ганс Транкенпольц навчався майстерності Механіка. Потім він вельми успішно брав участь в гонках і, нарешті, вирішив відкрити власну майстерню під назвою Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen (KTM). Але до появи перших мотоциклів ще передував ряд подій: спершу Ганц торгує мотоциклами DKW, а з 1939 року він стає дилером Opel. Потім мобілізація на фронт, а по поверненню він ремонтує вантажівки і двигуна.
Відчуваючи гостру нестачу в запчастинах, Ганс в 1948 році організовує власне виробництво, і відкриває ливарний і Ковальський цехи. Фірма спеціалізується на випуску підшипників колінчастих валів. Швидке економічне відродження країни знизило попит на ремонтні роботи, Ганс шукає нові джерела доходу і передбачає потребу ринку в недорогих і швидких засобах пересування.
У 1953 році Ганц Транкенпольц налагоджує серійне виробництво мотоциклів R 100, кожен день зі збірки виходило 3 одиниці техніки. На успіх нового підприємства звернув увагу бізнесмен Ернст Кронрейф. Він набуває контрольний пакет акцій фірми, після чого її перейменували в Kronreif & Trunkenpolz Mattighofen, залишивши впізнавану абревіатуру - КТМ.
У цьому ж році компанія починає свій тріумфальний шлях в гонках на мотоциклах, виграючи одні змагання за іншими. До кінця 50-х КТМ мала непоганий дохід, оскільки її мотоцикли коштували недорого, і при цьому забезпечували прекрасну якість.
- У 1959 році криза призводить до повної зупинки виготовлення мотоциклів і на деякий час на арену виходять скутери.
- У 1964 році був випущений перший велосипед KTM з універсальною трекінгової сталевою рамою. Велосипед був виготовлений для американської марки "Fleetwing". Рами проходять Жорстке випробування на міцність.
- 1971 рік, Уолтер Оберсбергер на КТМ перемагає в національному чемпіонаті Австрії.
- У 1976 році, не змінюючи КТМ, Оберсбергер в 6-й раз стає чемпіоном з велокросу.
- у 1977 році, все той же КТМ але з велогонщиком Уолтером Бронка виграють «Тур Австрії».
- 1978 рік - в активі Уолтера Оберсбергера з команди КТМ більше 130 виграних етапів.
- У 1980 році помирає Ернст Кронрейф, а через два роки — Ганс Транкенпольц. Управління компанією бере в свої руки син Ганса, Еріх. Він змінює назву на Kraftfahrzeug Trunkenpolz Mattighofen з незмінною абревіатурою-КТМ.
- 1986 рік, КТМ випускає свій перший шосейний велосипед.
- 1989 рік-перший "мільйонник" КТМ. У цьому ж році компанія припиняє виготовлення сталевих рам, тепер КТМ використовує рами з алюмінію і карбону.
- 1993 Рік, абсолютний переможець "AUSTRIA CUP" - Еккехард Дершлаг на КТМ.
- 1994 Рік, Дершлаг на гірському КТМ з алюмінієвою рамою, виграє найскладнішу марафонську гонку "DOLOMITI SUPER BIKE".
- у 1995 і 96 роках, Дершлаг на КТМ двічі забирає "AUSTRIA CUP «і стає переможцем»DOLOMITENMANN".
- У 1996 році Керол Уркауф-Чен бере на себе управління компанією і є єдиним власником KTM Fahrrad GmbH.
- 1997 рік-чергова перемога Дершлага на КТМ – в національному чемпіонаті.
- 1998 рік, Еккехард займає 2-е місце в загальному заліку "TRANS ALP" і виграє " St.WENDEL».
- 1999 рік, на рахунку КТМ-2 000 000 велосипедів.
- Еккехард Дершлаг виграє "EUROBIKE EXTREME".
- 2000 рік, Дершлаг стає 3-х кратним переможцем "EUROBIKE EXTREME".
- у 2001 році був введений в експлуатацію цех порошкового фарбування рам, що було дуже важливим кроком для того, щоб гордо називати велосипеди «зроблено в Австрії».
- в цей же час була представлена нова упаковка. Тепер велосипеди транспортуються в коробах, частково розібраними. Налаштування повністю заводські, а все що вам потрібно зробити – це приєднати колеса до рами.
- 2002 рік, в активі перемог Еккехарда Дершлага - » CARNICO MOUNTAN TREK «і»ARCTIC TEAM CHALLENGE".
- 2003 рік гоночна команда КТМ налічує понад 100 осіб.
- 2004 рік - 2,5 мільйона велосипедів.
- у 2007 році було побудовано нову будівлю для штаб-квартири компанії в Маттігофені.
- 2008 – 3 мільйони велосипедів. Компанія тестує новий випробувальний полігон. Охлер стає чемпіоном світу з тріалу.
- 2009 рік, Франц Хофер на КТМ виграє національний чемпіона з Триатлону.
- у 2010 році була заснована друга компанія - KTM Bikes Asia, яка виробляє велосипеди спеціально для Азії та Австралії.
- 2011 рік, KTM представляє свій перший е-байк для екстремальних дисциплін: даунхільний – EGNITION. Геніально простий, хороший по функціональності, вражає і вселяє довіру своїм 100% якістю збірки. В електровелосипеді використовується абсолютно нова система приводу. Продуманий до дрібниць, в цілому електробайк виглядає неповторним.
- 2012 рік-проданий 4-мільйонний велосипед!
- Золота нагорода на "EuroBike 2012". Електровелосипед KTM eShopper, є ідеальним рішенням для поїздок за покупками. він рясніє новими функціями і високоякісними компонентами, пропонуючи просте рішення для тих, хто хоче перевезти багаж. передня і задня кошики вбудовані в рамну конструкцію і облицьовані деревом, що гарантує їх міцність і стабільність протягом багатьох років експлуатації.
- 2013 рік-KTM Macina eStyle p стає переможцем серед електровелосипедів у випробуваннях - »MEGATEST". Універсал, з двигуном від Panasonic, виявився на 30% ефективніше, в порівнянні з велосипедом зайняв 2-е місце. Так само геометрія велосипеда не залишила байдужих, серед людей які проводили випробування. Вони всі твердили в один голос: - »фантастика, навіть без допомоги мотора велосипед легко долає підйоми".
- У 2017 рік Маркус Вільдауер виграє престижну гірську гонку "Kelchsau Classic" на шосейному велосипеді KTM. Цей успіх широко висвітлює світова преса роблячи особливий акцент на нове лінійці KTM-Revelator.
- 2019 рік, журнал FOCUS на церемонії нагородження найпрестижнішої нагороди «E-Bike Design and Innovation Award» вручає 2 золоті медалі KTM Bike Industries.
- Переможець у категорії E - MTB: KTM MACINA RIDE 291;
- Переможець у категорії URBAN: KTM Macina 8 Belt P5
Протягом десятиліть KTM доводить свою високу компетентність бренду у виробництві велосипедів.
Велосипедна техніка багаторазово змінилася і досягла величезних успіхів. KTM-одна з небагатьох компаній яка виробляє весь спектр велосипедів маючи при цьому повний асортиментний ряд у всіх категоріях: міські, шосейні, туристичні велосипеди, гірські велосипеди хардтейли і MTB FULLY, гоночні, триатлонні і Трекінгові велосипеди, дитячі та підліткові, а так само великий асортимент електро велосипедів.
При цьому одне залишається незмінно: KTM як і раніше будує велосипеди - Made in Austria.
Починаючи з свого першого велосипеда в 1964 році, KTM Fleetwing носив знак якості «Made in Austria». Більше 50 років по тому компанія KTM пишається тим, що знову поставила на свої велосипеди цей друк найвищої якості і найсучасніших технологій.
В даний час KTM Fahrrad експортує свої велосипеди в більш ніж 50 країн світу.
KTM є одним з найбільших гравців у велоспорті і безумовно одним із законодавців веломоди.
Компанія міцно утримує лідируючі позиції в області інновацій-понад 35% обсягу продажів KTM було забезпечено виключно новинками.
Томас Прессл, голова відділу інновацій, прогнозує появу в 2020 році більше 70% нових продуктів, яких в даний час навіть не існує.