Гарантії
Гарантія
Навіть найнадійніше обладнання, на жаль, не застраховане від випадкових поломок та заводського браку. Компанія SportTop не залишить Вас наодинці із можливими неполадками.
З дня придбання товару кінцевим споживачем починається термін гарантії. Ваш клієнт повинен обов'язково зберегти гарантійний талон, він потрібен не лише для пред'явлення у разі поломки! У талоні вказано докладну інформацію: умови гарантії, контактні телефони сервісної служби.
Гарантійне обслуговування здійснюється безкоштовно силами сервісної служби SportTop. Термін дії гарантії зазначений у гарантійному талоні, виданому для придбання товару, і набуває чинності з дня продажу товару.
Сервіс
Наша сервісна служба готова допомогти Вам в обслуговуванні, регулюванні або ремонті тренажерів 5 днів на тиждень. Ви можете звертатися до нас як із разовими питаннями, так і за необхідності комплексної сервісної підтримки.
Запорукою нашого якісного сервісного обслуговування є висококваліфікований персонал, наявність постійно поповнюваного складу оригінальних запасних частин та витратних матеріалів, наявність спеціального обладнання, технічної літератури та рекомендацій від виробників.
У разі поломки обладнання Вам потрібно: заповнити заявку на ремонт, бажано підтвердити факт надсилання заявки телефонним дзвінком за номером: (093) 508 00 68. Детально умови надання гарантійних зобов'язань на товар розписані в гарантійному талоні, що видається покупцеві на момент покупки товару.
Оперативний та якісний сервісний супровід імпортованого нами товару - чергова фішка нашої компанії! На відміну від конкурентів, ми практично на 90-95% підтримуємо склад запасних частин та витратних матеріалів.
Для більш оперативного розв'язання питань із сервісним та гарантійним обслуговуванням зараз працює два сервісні центри – головний у м. Києві та обслуговуючий схід України – у м. Дніпропетровську.